Blog - 4Life Direct - Αρχική σελίδα
Ένα πατρικό δώρο αγάπης

Ένα πατρικό δώρο αγάπης

Ο μπαμπάς μου έφυγε από τη ζωή πριν από 12 μήνες. 12 μήνες φαντάζουν πολύς καιρός, αλλά ο πόνος είναι ακόμη τόσο έντονος, όσο τη στιγμή που το πληροφορήθηκα.  Ήταν δύσκολα για όλους μας - τη μαμά, τις αδελφές μου και εμένα, όπως και για τους γαμπρούς και τα εγγόνια του.

Έχοντας εργαστεί στον κλάδο των ασφαλίσεων για περισσότερα από 6 χρόνια, πίστευα πως γνώριζα την αξία των προϊόντων που προσφέρουμε στους πελάτες. Ωστόσο, η εμπειρία της απώλειας του πατέρα μου ήταν καταλυτική για να καταλάβω την αναγκαιότητα ενός ασφαλιστηρίου που θα μπορούσε να καλύψει τα έξοδα κηδείας και την πραγματική του αξία για αυτούς που μένουν πίσω.

Οι αδελφές μου και εγώ είμαστε σε αρκετά καλή οικονομική κατάσταση, οπότε ευλόγως δεν ανησυχούσαμε για τα χρήματα που θα χρειάζονταν για τον αποχαιρετισμό του πατέρα μας.  Η αρχή της διαδικασίας ήταν οδυνηρή, αλλά καταφέραμε να τη φέρουμε εις πέρας, μαζί με τη μητέρα μας.  Βρήκαμε ένα γραφείο τελετών στο οποίο συμφωνήσαμε, και πήγαμε να συμβουλευτούμε τους υπεύθυνους.

Ο μπαμπάς μου απεβίωσε σε άλλη πόλη, οπότε το πρώτο βήμα ήταν να κανονίσουμε την επιστροφή της σορού του πίσω στο σπίτι.  Έπειτα, έπρεπε να αποφασίσουμε για την τελετή της κηδείας, τα λουλούδια, τα κηδειόχαρτα, τη δημοσίευση στην εφημερίδα, την ενημέρωση των συγγενών - και η λίστα, βέβαια, δεν σταματάει εδώ.  Όλα αυτά μας ξεπερνούσαν, αλλά η καθεμιά μας ανέλαβε κάποιες υποχρεώσεις για να ανακουφίσουμε το βάρος της μητέρας μου.  Υπήρχαν επίσης διάφορα που έπρεπε να φροντίσουμε πίσω στο σπίτι, όπως τα οικονομικά, οι ασφάλειες, οι τράπεζες, το ρεύμα, το νερό και άλλοι λογαριασμοί.  Χαρακτηριστικό δείγμα της γενιάς του, ο πατέρας μας ήταν αυτός που διηύθυνε τις υποθέσεις του σπιτιού, και όλα ήταν στο όνομά του.

Παρότι δεν το είχαμε συζητήσει, το ζήτημα της πληρωμής για τις διάφορες υποχρεώσεις άρχισε να δυσκολεύει όταν αρχίσαμε να οριστικοποιούμε τις εκκρεμότητες.  Η αρχική μας σκέψη ήταν απλώς να μοιράσουμε τα έξοδα στα τρία, αλλά δυστυχώς οι λογαριασμοί δεν ρέουν ομοιόμορφα και η όλη κατάσταση άρχισε να γίνεται άβολη, καθώς έπιανα τον εαυτό μου να κάνει συνεχώς νοητούς υπολογισμούς, για το τι θα πληρώσω εγώ και τι οι αδελφές μου. Ήταν τα λουλούδια πιο ακριβά από τα κηδειόχαρτα; Η μεταφορά της σορού του πατέρα μας θα κόστιζε περισσότερο από την ταφή;

Όταν βρήκα τα ασφαλιστήρια που είχε πληρώσει ο πατέρας μου, η ανακούφισή μου ήταν τεράστια.  Η πληρωμή των μετρητών προς το γραφείο τελετών κάλυψε όλες τις διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς της σορού.  Ένα πρόσθετο ασφαλιστήριο μας πλήρωσε σε μετρητά εντός 48 ωρών, γεγονός που μας επέτρεψε να καλύψουμε όλα τα υπόλοιπα έξοδα, από έναν και μόνο λογαριασμό. Η ανακούφιση του να μην ανησυχεί κανείς για το ποιος θα πληρώσει και τι, είναι απερίγραπτη, και μας επέτρεψε να αφιερώσουμε τον χρόνο και την ενέργειά μας σε αυτό που ήταν πραγματικά σημαντικό - το να πούμε αντίο και να τιμήσουμε τη ζωή ενός ανθρώπου που όλοι αγαπούσαμε, παρέχοντας ο ένας στον άλλο αγάπη και υποστήριξη για το κοινό μας πένθος.

Μόλις επέστρεψα στο σπίτι, επιβεβαίωσα ότι τα ασφαλιστήρια συμβόλαια για τον σύζυγό μου και εμένα ήταν ενήμερα.  Ώστε να μπορέσουμε κάποτε να αφήσουμε στα παιδιά μας, αυτό το δώρο αγάπης που άφησε ο πατέρας μου σε εμάς.


πίσω στη λίστα

 

 

4Life Direct Facebook.com  4Life Direct You Tube

Ασφαλιστική εταιρεία Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited, εγγεγραμμένη στο Μητρώο Εταιρειών του Γιβραλτάρ, με αριθμό εγγραφής 101001, με άδεια ασκήσεως ασφαλιστικών δραστηριοτήτων βάσει του νόμου περί ασφαλιστικών εταιρειών του 1987 από την Επιτροπή Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών του Γιβραλτάρ. Η 4Life Direct Hellas είναι εγγεγραμμένη στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών, με αρ. εγγραφής 366440/982 και αρ. ΓΕΜΗ 143066603000, ΑΦΜ 800854370, ΔΟΥ ΦΑΕ Αθηνών.

Η 4Life Direct στον κόσμο